You're so mean

Petang! Hah  dah nak malam pun.. CHURROS cicah melt cadbury choc.. Sedaaapp! Jom try buat #resipiasalbolehmakan #1sttrial #churros #cadburychoc #puashatisbbjadi @zarif2511

Petang! Hah dah nak malam pun.. CHURROS cicah melt cadbury choc.. Sedaaapp! Jom try buat #resipiasalbolehmakan #1sttrial #churros #cadburychoc #puashatisbbjadi @zarif2511

Semalam jumpa, semalam kenal, semalam kawan, semalam gaduh, semalam baik, semalam jerit, semalam nangis, semalam gelak, semalam sunyi, semalam riuh, semalam berjalan, semalam lari, semalam makan, semalam tidur, semalam bangun

Harini?? Rasa macam semua tu baru semalam je brlaku.. Harini? Sy hrgai semua yg rasa mcm SEMALAM trmasuk awk yg mcm smlm sy kenal. Slmt hari ini awk! Slmt hari ke 1429! <3 love u @zarifniniey

Semalam jumpa, semalam kenal, semalam kawan, semalam gaduh, semalam baik, semalam jerit, semalam nangis, semalam gelak, semalam sunyi, semalam riuh, semalam berjalan, semalam lari, semalam makan, semalam tidur, semalam bangun

Harini?? Rasa macam semua tu baru semalam je brlaku.. Harini? Sy hrgai semua yg rasa mcm SEMALAM trmasuk awk yg mcm smlm sy kenal. Slmt hari ini awk! Slmt hari ke 1429! <3 love u @zarifniniey

7.1.92. Itulah hari pertama dlm pelukan mak dan dengar suara ayah. Mungkin, ini lah apa mak ayah rasa.. Rasa tak percaya! Gembira! Terharu! Bahagia! Syukur! Alhamdulillah.. Setelah bertahun akhirnya dikurniakan aku olehNya utk mereka. Bermula tgjwb sbg mak ayah utk sorg ank prmpuan. Hari ke hari smpai hari ini, masuk hari ke 8035 sikit pun tak pernah mereka abaikanku. Segala sakit, penat lelah selama 22tahun menjagaku tak kira pedih yg aku balas, sedih yg aku beri, degil yg aku tunjuk, mereka tetap teguh pikul amanahNya. 

Mak, ayah, terima kasih bawa Nini ke dunia. Bermula dari iqamat pertama, mengenal alif ba ta, membaca abc, belasan tahun hantar jemput sekolah, hantar belajar kolej, hantar Nini grad n hantar Nini lapor diri kerja. Semua tu takkan jadi tanpa doa restu mak ayah. Terima kasih sgt!

Ya Allah, terima kasih utk mak ayah yg terbaik aku dapat. Sayangilah mereka, bahagiakanlah mereka, ampunkanlah segala dosa mereka, kurniakan mereka kesihatan yg baik, umur yang panjang supaya dapat beribadah kepadaMu, mencari redhaMu. Ya Allah, jgnlah engaku hukum mereka ats kesalahanku.

Today is my birthday but today is also their day.. Alhamdulillah to b alive until my 8053day #makayahnini #lovemakayah #22ndday #oneyearolder #twentytwo

7.1.92. Itulah hari pertama dlm pelukan mak dan dengar suara ayah. Mungkin, ini lah apa mak ayah rasa.. Rasa tak percaya! Gembira! Terharu! Bahagia! Syukur! Alhamdulillah.. Setelah bertahun akhirnya dikurniakan aku olehNya utk mereka. Bermula tgjwb sbg mak ayah utk sorg ank prmpuan. Hari ke hari smpai hari ini, masuk hari ke 8035 sikit pun tak pernah mereka abaikanku. Segala sakit, penat lelah selama 22tahun menjagaku tak kira pedih yg aku balas, sedih yg aku beri, degil yg aku tunjuk, mereka tetap teguh pikul amanahNya.

Mak, ayah, terima kasih bawa Nini ke dunia. Bermula dari iqamat pertama, mengenal alif ba ta, membaca abc, belasan tahun hantar jemput sekolah, hantar belajar kolej, hantar Nini grad n hantar Nini lapor diri kerja. Semua tu takkan jadi tanpa doa restu mak ayah. Terima kasih sgt!

Ya Allah, terima kasih utk mak ayah yg terbaik aku dapat. Sayangilah mereka, bahagiakanlah mereka, ampunkanlah segala dosa mereka, kurniakan mereka kesihatan yg baik, umur yang panjang supaya dapat beribadah kepadaMu, mencari redhaMu. Ya Allah, jgnlah engaku hukum mereka ats kesalahanku.

Today is my birthday but today is also their day.. Alhamdulillah to b alive until my 8053day #makayahnini #lovemakayah #22ndday #oneyearolder #twentytwo

This is for u mak ayah.. Tme kasih jd teman, pembimbing n segalanya dari nini lahir smpai skrg.. Tme kasih utk semua kbhgiaan yg nini dpt skrg.. Mmg, jasa mak ayah xdpt nini balas, tp insyaAllah nini akn buat yg terbaik utk mak ayah n doa nini sntiasa utk mak ayah.. Maafkan segala salah silap nini.. Sungguhpun anak mak ayah ni byk kekurangan, sayang n rindu utk mak ayah msih ttp melebihi dr segalanya.. Trima kasih ya Allah krana kurniakan mak ayah yg terbaik untukku.. Alhamdulillah~
-Anak yg sll merindui rumah, mak ayah n adik2 tersayang- #convo #ilkkm #OT #kskbuk

This is for u mak ayah.. Tme kasih jd teman, pembimbing n segalanya dari nini lahir smpai skrg.. Tme kasih utk semua kbhgiaan yg nini dpt skrg.. Mmg, jasa mak ayah xdpt nini balas, tp insyaAllah nini akn buat yg terbaik utk mak ayah n doa nini sntiasa utk mak ayah.. Maafkan segala salah silap nini.. Sungguhpun anak mak ayah ni byk kekurangan, sayang n rindu utk mak ayah msih ttp melebihi dr segalanya.. Trima kasih ya Allah krana kurniakan mak ayah yg terbaik untukku.. Alhamdulillah~
-Anak yg sll merindui rumah, mak ayah n adik2 tersayang- #convo #ilkkm #OT #kskbuk

Kadang2 they leave u into pieces when they go.. Eh kemon la evryone.. Jd xkn nk jd buaya tinggalkan kulit, biar harimau sudah laaa.. Jd la manusia yg tinggalkan nama, lg jasa dikenang, budi dipandang, dihormati. Hidup bukan nk dpt pnghormatan manusia je, tp utk dpt kpuasan diri n redha Allah s.w.t. * sama2 lah kita muhasabah diri, sblm org kata eksiden hilang kaki tgn bru nak insaf. P/s: spa mkn cili berasap telinga!! Pndai2 la g amik wuduk ye semua..

Kadang2 they leave u into pieces when they go.. Eh kemon la evryone.. Jd xkn nk jd buaya tinggalkan kulit, biar harimau sudah laaa.. Jd la manusia yg tinggalkan nama, lg jasa dikenang, budi dipandang, dihormati. Hidup bukan nk dpt pnghormatan manusia je, tp utk dpt kpuasan diri n redha Allah s.w.t. * sama2 lah kita muhasabah diri, sblm org kata eksiden hilang kaki tgn bru nak insaf. P/s: spa mkn cili berasap telinga!! Pndai2 la g amik wuduk ye semua..